آموزش ساخت جیمیل یا ایمیل در گوشی اندروید Gmail

آموزش ساخت جیمیل یا ایمیل در گوشی اندروید Gmail

آموزش ساخت ایمیل در گوشی اندروید

در گذشته که نرم افزار هایی نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، ایموو… وجود نداشت کاربران برای ارتباط با یک دیگر و مبادله اطلاعات خود از ایمیل استفاده می کردند. به همین دلیل دو سایت معتبر در این زمینه راه اندازی شده بود. سایت یاهو مدتی برای ایرانیان فیلتر بود و اکثر مردم ایمیل های خود را در سایت جیمیل می ساختند. ولی امروزه شما این امکان را دارید تا ایمیل خود را در هر یک ایجاد کنید. در ادامه با ما همراه باشید.


راهنمای ساخت جیمیل در اندروید

برای ساخت یک جیمیل در گوشی اندروید خود، ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه Add account را انتخاب و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  • گزینه New را انتخاب کنید.
  • در صفحه ای که برای شما نمایان می شود، از شما نام و در قسمت بعدی نام خانوادگی شما خواسته می شود.
  • پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی شما، در صفحه بعد باید نام ایمیل خود را انتخاب کنید. که اگر نام انتخابی شما قبلا توسط کسی ساخته نشده باشد، به راحتی آن را انتخاب ولی اگر قبلا انتخاب شده باشد ناچارا باید آن را کمی تغییر دهید.
  • در صفحه بعدی پسورد خود را انتخاب کنید و آن را در کادر بعدی نیز دوباره وارد نمایید. ( انتخاب یک رمز عبور قوی )

اگر قصد دارید در صورت فراموشی پسورد پشتیبانی جیمیل آن را برای شما ارسال کند گزینه Set up recovery options را برگزینید.

  • با انتخاب گزینه بالا، شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و گزینه I accept راانتخاب کنید.
  • در مرحله آخر کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد کنید و بدین ترتیب جیمیل شما ساخته می شود و از این پس با وارد کردن پسورد و آی دی خود می توانید به حساب جیمیل تان دسترسی پیدا کنید.

نحوه ساخت ایمیل یاهو در اندروید

برای ساخت ایمیل یاهو در گوشی خود لازم است برنامه ی Yahoo Mail را دانلود یا از طریق مرورگر گوشی خود وارد سایت یاهو شوید.

  • سپس گزینه Create a Yahoo account را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.
  • در این صفحه مشخصات شخصی خود مانند نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، رمز عبور و را انتخاب نمایید و گزینه Continue را گزینش کنید.
  • پس از وارد کردن مشخصات و انتخاب گزینه Continue، صفحه به نام Verify your phone number نمایاین می شود در صورتی که شماره همراه خود را درست وارد کرده باشید، باید گزینه Text me a Account Key را انتخاب نمایید.
  • سپس یک کد تاییدیه برای شما به همان شماره ارسال می شود کع بعد از برسی کد با شماره وارد شده در کارد موجود، Verify را انتخاب کنید تا یاهو شما را تایید کند.
  • در مرحله آخر صفحه ای برای شما نمایاین می شود که نشان گر حساب یاهو شما می باشد.

نحوه استفاده از ایمیل در گوشی اندروید

برای استفاده از جیمیل خود در گوشی اندروید، لازم است ابتدا آدرس m.gmail.com را در مرورگر گوشی خود تایپ کنید.

سپس با وارد کردن پسورد و نام کاربری خود که همان آدرس ایمیل شماست وارد حساب کاربری خود شوید.

همچنین برای استفاده از ایمیل یاهو، آدرس Yahoo.com را در مرور گر خود وارد کنید یا اگر اپلیکشن Yahoo mail را دارید در آن پسورد و نام کاربری خود را وارد کنید.

منبع  : هیواتک


اس ام اس سیتی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار ,اسمس ,اس ام اس جدید , اس ام اس سرکاری , جوک , آهنگ های پیشواز ایمیل ,گوشی ,جیمیل ,گزینه ,صفحه ,اندروید ,گوشی اندروید ,وارد کنید ,وارد کردن ,انتخاب کنید ,ساخت ایمیل ,گوشی اندروید gmail منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلام بهورز اینجا همه چی هست سیستم های امنیتی و حفاظتی نادر سبحاني معاون اجرايي دبيرستان-مرند progna سایت تفریحی ورتکس wFunnymoshop svar1395 sabidankaf